Кошик
0 ( шт. )

Кошик порожній

Додавайте товари, що сподобалися

Часті питання

1. Як я можу купити товар в магазині ТЕЛЕПОРТ?

- Ви можете оформити замовлення самостійно, замовивши товар через корзину, при цьому не обов'язково реєструватися; це більш надійний спосіб, тому що всі дані Ви вводите самостійно. Ваше замовлення надходить в обробку, після чого на пошту, яку Ви вказали при оформленні замовлення прийде повідомлення про статус замовлення і передзвонить менеджер для уточнення деталей замовлення.

- Можна оформити замовлення в телефонному режимі зателефонувавши нашим менеджером або скористатися функцією «швидке замовлення».

2. Де я можу отримати замовлений товар в своєму місті, чи зможу я оплатити замовлення при отриманні?

- Доставка по всій території України здійснюється компанією Нова пошта. Ви зможете отримати замовлення в відділенні Нової пошти у Вашому місті і оплатити його після перевірки.

3. Яка гарантія на смартфони або планшети?

- На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який дає право покупцеві на повернення або обмін протягом 14 днів купленого товару в разі виявлення заводського браку або дефекту.

- На всі смартфони та планшети існує гарантія від виробника і від магазину ТЕЛЕПОРТ 12 місяців з дня покупки.

4. Дата надходження товару може зміниться, чому так відбувається?

- Товар, який очікується, може стати на резерв після замовлення покупцем, при цьому автоматично підставляється дата наступного очікуваного товару.

5. Товар був в наявності, після мого замовлення перейшов в статус "очікується", чому так відбувається?

- Після Вашого замовлення товар стає на резерв і якщо його кількість була обмежена, товар переходить в статус "Очікується" і для інших покупців він стає недоступним до покупки.